MAN Tanha
MAN Tanha
Hichi

گفتم خدایا:

ازهمه دلگیرم؟

گفت:حتی از من...

گفتم خدایا:دلم راربودند!

گفت:پیش از من...

گفتم خدایا:چقدردوری؟

گفت:تو یامن..

گفتم خدایا:تنهاترینم!

گفت :پس من...

گفتم:کمک خواستم؟

گفت: غیرازمن..

گفتم:خدایادوستت دارم!؟

گفت:پیش ازمن...

گفتم:خدایا اینقدر نگو من

گفت:من توام،تومنی...

 



نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت11:53---29 دی 1391


الهی…

نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم

نه تو آنی که گدارا ننوازی به نگاهی

در اگر باز نگردد، نروم باز به جایی

پشت دیوار نشستم چو گدا بر سر راهی

کس به غیر از تو نخواهم چه بخواهی چه نخواهی

باز کن در که به غیر از این خانه مرا نیست.









پاسخ: مرسی ابجی گلم که به وبم سر زدی وخوشحالمون کردی...شعراتون هم خیلی جالب و خوندنین،اگه خواستین ،اوکی بدین شعراتونو به اسم خودتون تو وبلاگم بزنم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 26 دی 1391برچسب:, توسط Queen Sh
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.